Vrijdag 14 Juli laatste dag

14 juli 2023 - Odoorn, Nederland

Vandaag  was het eigenlijk einde vakantie.

Om 07.45 moesten de koffers al op de gang worden gezet daarna konden we ontbijten( voor de laatste keer lekker uitgebreid ontbijten

Ondertussen  waren de hotelmedewerkers al druk bezig met de koffers  naar de bus te brengen.

Het was een hele puzzel om alle bagage en die 21 rollators in de bagageruimte van de bus te krijgen , maar het is net gelukt , want anders had er een ander busje mee moeten rijden  met de overtollige bagage en dat zou erg jammer  en niet zo duurzaam zijn.

Daarna allemaal de bus in en waren we klaar om te vertrekken

De hotelmanager wilde ons nog even bedanken  en dat we een voorbeeldige groep waren geweest

Na de wederzijdse dankwoordjes handen etc. Kon de bus vertrekken richting La Place  in Harderwijk voor de koffiepauze.

In onderstaand artikeltje  maken  Jan en Elly in korte termen  de algemene stemming die er onder de deelnemers leefde.

Wat hebben we met z’n allen genoten van: het fijne Hotel, het heerlijke weer, het lekkere eten, de excursies, eigenlijk van alles.

Voor ons de eerste keer, maar voor herhaling vatbaar.

De koffers vroeg bij de bus en weer op weg naar Wateringen, maar niet voordat we een koffiestop gehad hebben, waarbij er bij La Place ons koffie/thee en heerlijk gebak werd aangeboden door KBO.

Iedereen is weer veilig thuisgekomen en de chauffeur werd daar ook hartelijk voor bedankt.

Ook dank aan diegenen die dit mogelijk gemaakt hebben.

Jan Zonneveld en Elly van Woerden

Na het koffie en gebak  moesten we nog even poseren voor een groepsfoto en dan eindelijk op weg naar Wateringen

vrijdag groepP1120713

En op het Veloterrein stonden de familieleden alweer om de Drenthe-reizigers weer op te halen.

Alles bij alles een heel leuke vakantie

1. Elly van Woerden:
    22 juli 2023
    Geweldige leuke blog, ik heb de nodige foto’s en videootjes gestuurd hoop dat je er wat aan hebt. Wij hebben genoten!
    Groetjes Jan Zonneveld en Elly van Woerden.
  2. TheoM:
    Ha die Elly,
    Hartelijk dank voor de foto’s en videootjes. Natuurlijk hebben we daar wat aan, maar het duurt even voor die verwerkt zijn . Dus blijf kijken,
    Nog een tip ( eigenlijk aan allen) Als jullie foto,s nemen met de telefoon waarom houden jullie dan de telefoon verticaal? En vooral met filmpjes want zo krijg je zwarte randen en zijn de filmpjes eigenlijk alleen maar leuk op een telefoon. Als je je telefoon horizontaal houd bij het filmen /fotograferen kan je veel meer op beeld krijgen en kan je de filmpjes ook op een tablet pc of tv afdraaien zonder zwarte randen . Het is zo ingeburgerd , maar er is echt geen reden voor om de telefoon verticaal te houden. Zie het als een tip.
  3. Trees Vis:
    22 juli 2023
    Dank je wel voor deze tip. Dat had ik nog nooit gehoord. Maar een goede tip.
  4. TheoM:
    Top
  5. Trees Vis:
    23 juli 2023
    Wat een geweldig reisverslag. De foto’s en video’s zijn ook geweldig. Theo heel erg bedankt dat je ons dit weer laat herbeleven. Ook alle reisgenoten die deze reis tot een top week hebben gemaakt. Ik heb genoten ook dank zij jullie en natuurlijk Coby, Jan, Joke en Theo de reisleiding. Dat als er probleempjes waren dit zoveel mogelijk probeerde op te lossen. Tot volgend jaar in goede gezondheid. Groetjes Trees (de laatkomer )
  6. TheoM:
    23 juli 2023
    Eerder de over het hoofd geziene, maar uiteindelijk niet vergetene